تجارت قرن

روزی به پایم خواهی افتاد ای مرگ، من جاودانه خواهم ماند، چون من عشقم را، امیدم را، نگرشم را، صبرم را، پشتکارم را، و افکارم را تکثیر خواهم کرد

تجارت قرن

روزی به پایم خواهی افتاد ای مرگ، من جاودانه خواهم ماند، چون من عشقم را، امیدم را، نگرشم را، صبرم را، پشتکارم را، و افکارم را تکثیر خواهم کرد

سخن این وبلاگ با تمام کسانی است که از زندگی ماشینی و ربات وار خسته شده اند و در پی راه نجات هستند. در این وبلاگ راههایی برای کسب موفقیت در زندگی شغلی نشان داده شده است.


یک سورپرایز ویژه برای تمامی کسانی که به دنبال آزادی مالی هستند. با من در تماس باشید: hjpr2015@gmail.com
خیلی مهم است که نردبان ترقی را روی کدام دیوار قرار میدهید، هوشیار باشید.
بایگانی
يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ

هدست بلوتوث

ویژگی های هدست بلوتوث دورگردنی ال جی :
- اتصال هدست از طریق بلوتوث
- پشتیبانی از انواع گوشی موبایل،‌ تبلت،‌ آیفون،‌ آیپد،‌لپ تاپ و کامپیوتر
- امکان مکالمه تلفنی با هدست
- دکمه مخصوص برای کم و زیاد کردن صدای هدست
- دکمه های مخصوص برای تعویض آهنگ و توقف آهنگ
- پخش موزیک با کیفیت صدای فوق العاده عالی و رفع نویز محیط
- طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم و اورگونومیک
- دارای باتری لیتیومی قابل شارژ
- پخش موسیقی تا 10 ساعت و امکان مکالمه تا 15 ساعت
- استفاده به صورت دورگردنی، بدون سیم های اضافی و دست و پا گیر
 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۱
علی حاجی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی